Торайғыров университетінің делегациясы Германияда: дуалды оқытудың және цифрландыру шарттарының үздік тәжірибелерін  іздеуде.

Құрамында жоба жетекшісі Зульфия Арынова, аға ғылыми қызметкер Саида Қайдарова және кіші ғылыми қызметкер Ләззат Тюлюгенова бар "Экономиканы цифрландыру жағдайында еңбек нарығы мен білім беру жүйесінің теңгерімді өзара іс-қимылын қамтамасыз ету тетігі" гранттық жобасының командасы қазіргі уақытта цифрландыру жағдайында дуальды оқыту жүйесін зерделеу үшін Германияда жүр.

Германия теориялық оқытуды кәсіпорындардағы практикалық дайындықпен сәтті үйлестіре отырып, осы салада танымал көшбасшы болып табылады. Сапар барысында ірі кәсіпорындарда - Bosch компаниясының бөлімшелерінің бірі және voit технологиялық концернінде дуальды оқыту жүйесінің практикалық аспектілері егжей-тегжейлі зерделенді. Делегация студенттердің өндірістік процестерге интеграциялануы іс жүзінде қалай жүзеге асырылатындығымен танысты. Бұл кәсіпорындар теориялық оқытуды жоғары технологиялық жұмыс орындарындағы практикалық дағдылармен үйлестіре отырып, дуальды білім беру жүйесін белсенді қолданады. 

Мұндай тәжірибе Қазақстанда енгізу үшін құнды болып табылады және компаниялардың цифрландыру жағдайында білікті кадрларды даярлауға қалай қатыса алатынын, білім беру процесіне қалай енгізілетінін жақсы түсінуге мүмкіндік береді, бұл оқытуды еңбек нарығының қазіргі заманғы талаптарына тиімді бейімдеуге мүмкіндік береді. Бұл тәжірибе Қазақстан үшін ерекше құндылық болып табылады, мұнда білім берудің дуалды жүйесі де белсенді дамып келеді және Германия тәжірибесінің арқасында жетілдірілуі мүмкін. 

Германияға сапары аясында ToU командасы Баден-Вюртемберг дуальды білім беру университетінің (DHBW) басшылығымен кездесулер өткізді. Талқылау барысында білім беру процесін цифрландыру саласында тәжірибе алмасуды, бірлескен білім беру бағдарламалары мен студенттерге арналған тағылымдамаларды қоса алғанда, ынтымақтастықтың перспективалық бағыттары белгіленді. DHBW теориясы мен практикасын білім беру процесіне табысты интеграциялаудағы тәжірибесін ескере отырып, дуальды оқыту жүйесін Қазақстанның жағдайына бейімдеу мүмкіндіктеріне ерекше назар аударылды.